Tuesday, May 17, 2011

Tahniah, Pelajar yang telah Khatam hafazan Setakat ini


BIL
NAMA PELAJAR
KELAS
TARIKH
1
AMRIL SYAFIQ B.AHMAD
3C
4 JANUARI 2011
2
NUR AFIFAH BT.ZAKI AH
3D
13 FEBRUARI 2011
3
SOLAHUDDIN B.IDRIS
5E
28 JANUARI 2011
4
NUR ATIQAH BT.MOHD YUNUS AH
5D
20 JANUARI 2011
5
KHAIRUL HAZWAN B. ABD GHANI
3B
 7 APRIL 2011
6
MUBARAK MUHYUDDIN B.NUR ZAINI
3B
7 APRIL 2011
7
MUHAMMAD RUZAINI BIN NORDIN
3B
19 APRIL 2011
8
NUR IZZATI BINTI MAHIZAN AH
3B
24 APRIL 2011
9
MUHAMMAD AN NAIM BIN YASIM
3C
25 APRIL 2011
10
FAID MUAMMAR BIN MOHAMAD NOOR
3B
25 APRIL 2011
11
SUHAIL AZMIN BIN SAIFUL ADLI
3A
27 APRIL 2011
12
KHAIRUNNISA BINTI HALMIN
3C
28 APRIL 2011
13
MAISARAH AINUN BT.MOHAMAD AH
3D
2 MEI 2011
14
SITI NUR FAEZAH BT.MOHD JALIL AH
3D
2 MEI 2011
15
MOHD NAZIRUL MUBIN B.MOHD NOOR
3F
3 MEI 2011
16
NUR SYAMIMI BT CHE AWANG AH
3B
8 MEI 2011
17
KU MUHAMMAD AFIF BIN KU APWA
3C
16 MEI 2011
































9 comments:

Hj Noor said...

No IC adalah suatu maklumat yg sgt "confidential". Kebanyakan urusan skrg ini menggunakan no IC. Byk perkara yg boleh disalahgunakan dgn hnya menggunakan no IC pengguna. Oleh itu, amatlah tidak wajar memaparkan no IC pelajar2 terlibat di ruangan yg boleh dicapai oleh seluruh dunia ini. Diharap pihak sekolah dpt padamkan no IC pljr2 tersebut dengan pantas dan segera. Terima kasih di atas keperihatinan pihak tuan/puan.

Abdullah AR said...

tkasih atas teguran ini, pihak kami telah pun memadamkan ic pelajar.

Hj Noor said...

Syabas dan terima kasih di atas tindakan pantas pihak tuan.

Hjh Siti said...

Lebih molek lagi jika diasingkan senarai pelajar Tingkatan 5 dan pelajar Tingkatan 3 kerana ini akan memberi senarai 10 pelajar pertama Tgktn 3 yg telah khatam dengan lebih tepat lagi. Semasa Multaqa tahun lepas, ada dinyatakan yg majlis khatam utk 10 pelajar pertama akan diadakan di Tanah Suci. Semoga ini menjadi kenyataan. Amin.

Anonymous said...

Betul ke ... 10 pelajar pertama dari Tingkatan 3 (atau campur sekali pelajar Tingkatan 5) akan diraikan di masjidil haram semasa mereka melakukan umrah & ziarah di Makkatul Mukarromah? Kumpulan ini akan di-iringi sekali oleh ustaz/ustazah mereka. Bolehkan ibu-bapa mereka ini ikut-serta dlm program bersejarah ini?

Pn Aisyah said...

1. Memandangkan pelajar yang tersenarai diatas (tidak termasuk Tingkatan 5) adalah "produk" pertama Program Ulul Albab di MRSM Kota Putra,tentunya ia menjadi kebanggaan semua pihak terutama guru-guru, Pentadbir Maktab dan Ibu-bapa.

2. Pencapaian yang sebegini yang akan menjadi "benchmark" kepada MRSM Ulul Albab yang lain tentunya menjadi sejarah yang tersendiri di MRSM Ulul Albab Kota Putra ini.

3. Dengan penuh insaf di atas kejayaan "anak-anak" kita ini, saya mencadangkan agar satu majlis khas diadakan dalam masa terdekat untuk meraikan pencapaian mereka ini khususnya para ustaz yang bertindak selaku Murabbi/ pendidik yang memungkinkan kejayaan ini dapat diraih.

4. Sikap Kepedulian (Caring) pihak Pentadbir Maktab diatas usaha gigih yang berterusan daripada Murabbi didalam mendidik pelajar-pelajar sangat-sangat diharapkan semoga pencapaian ini membawa barokah yang berterusan kepada kita semua.

Abdullah AR said...

insyaAllah, majlis khas akan diadakan meraikan mereka, Kami masih menanti tarikh yang akan adakan semperna lawatan YB Menteri ke Daerah Besut. Majlis rai d masjidil haram tidak dpt adakan kerana kedudukan kewangan muafakat dan keutamaan projek memasang aircon surau.
Dimsa akan datang setiap kali ada pelajar yang akan tasmi' terakhir akan diadakan majlis khas disurau ,semua peljr tng3 dan inubapa akan djemput utk majlis ini. suasana ini inysaAllah akan mmberi semngat dan galakan pd rakan2 plejr lain untuk gigih berusaha. Sementara itu kami mengalu-alukan cadangan ibubapa dlm hal ini. tq

Umi Nurul said...

Syukur Alhamdulillah dan syabas buat anak2 UA yang dah khatam 30 juz. Tahniah kepada pihak MRSM UA yang sentiasa berusaha meningkatkan prestasi para pelajar. Sesungguhnya kita hanya mampu merancang Allah s.w.t jualah yang menentukan tapi sebagai ibubapa sama2 la kita menyokong pihak sekolah apa yang termampu, berkorbanlah masa maupun wang ringgit demi kejayaan anak2 kita...

bonda johor said...

Setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat allah s.w dan tahniah serta syabas buat anak2UA yang telah berjaya khatam 30 juzuk.Ini membuktikan bahawa atas izin allah jua misi dan visi UA telah berjaya dicapai dan terbukti dapat dijayakn dengan cemerlang walau terpaksa menempuh pelbagai cabaran dan rintangan.setinggi2 terimakasih tidak terhingga buat semua wargaguru UA KOPU khususnya para murabbi yang telah mencurah segala usaha dan keringat.Sesungguhnya segala pengorbanan kalian tidak terbalas dek kami dan hanya allah sahaja yang dapat membalasnya.Buat anak2yang lain teruskan usaha moga allah mempermudahkan.......Didoakan kejayaan cemerlang berterusan dunia dan akhirat.mudah2an niat awal untuk menghantar anak2yang khatam 10 terawal ke tanah suci akn dilaksanakn dan boleh diusahakan oleh pihak MARA sebagai pencetus program UA yang telah berjaya merealisasikan misi dan visi hasil cetusan idea YB...amin...............