Monday, June 27, 2011

Jemputan Majlis Khatam Hafazan


Majlis Khatam ini diadakan untuk meraikan 18 orang pelajar yang telah khatam 30 juzuk al-quran. Majlis ini diadakan secara kecil-kecilan dan melibatkan pelajar ting 1 , 2 dan 3 sahaja serta guru dan pihak pengurusan. Ibubapa dialu-alukan untuk hadir. 
majlis secara besar-besaran akan diadakan pada akhir tahun yang mana semua pelajar yang telah tamat hafazan akan diraikan.

2 comments:

bonda johor said...

tahniah dan syabas buat anak2 ululalbab kopu yang telah berjaya khatam 30 juzuk.mudah2an keberkatan al quran membawa kecemerlangan dan menggilap minda kalian untuk kegemilangan dunia dan akhirat.sesungguhnya ini membuktikan objektif ululalbab mampu dicapai .berusahalah mengekalkan hafazan kalian........moga allah sentiasa memberikan hidayah dan barakahnya .........amin

Anonymous said...

Syabas ... u guys have shown us that u all have the capabilities to succeed. Memorizing 30 juzu' is one matter. Maintain it inside your mind & practice whatever Allah has ordered is in another matter.
We believed all of u guys, insyaAllah, can obtain excellent results in PMR (2011) & SPM (2013). Proof to the outside community that u all (Form 3 students ~ 1st batch of Ulul Albab MRSM Kota Putra) will produce outstanding academic performance that insyaAllah can made us proud.