Saturday, July 2, 2011

Slide : Majlis Khatam Hafazan Al-Quran

Picasa SlideshowPicasa Web AlbumsFullscreen

3 comments:

bonda johor said...

tahniah buat anak2 ululalbab yang telah berjaya menamatkan hafazan 3o juzuk.semoga allah terus melimpahkan hidayah,barakah dan rahmatnya yang berpanjangan...........jadilah anak soleh solehah cemerlang dunia dan akhirat.moga al quran di dada menjadi benteng dan perisai dari segala cabaran menghadapi dunia yang serba mencabar dan penuh onak dan duri ranjau............khusus buat anakanda muammar syukur sangat2..........inilah hadiah yang tak ternilai buat ayah ibu dan keluarga........peliharah ia kerana inilah bekalmu diakhirat kelak............amin.......

ayahanda johor said...

Ucapan tahniah dan setinggi penghargaan kepada pengerusi MARA Dato Sri Idris bin Jusoh diatas usaha yg telah membuahkan hasil, berjaya melahirkan para huffaz kelahirahan anak sulung ulul albab MRSM. Moga usaha ini berterusan dan impian seluruh pelajar MRSM ulul albab akan tercapai. Syabas dan tahniah juga yg tidak terhingga khusus buat para murabbi atas usaha yg gigih serta tabah menghadapi ujian dan cabaran demi mencapai visi dn misi ulul albab, tkasih juga buat pengetua dan seluruh warga pendidik MRSM Kopu yg turut sama menyumbang tenaga dn idea demi mencapai matlamat yg di impikan..hanya allah sahaja yg dpt membalas segala jasa dn bakti yg disumbangkan..didoakan semuga seluruh warga MRSM kopu akan sentiasa dipayungi hidayah al quraan dn disinari cahaya keimanan yg berkekalan dunia dn akhirat...amin..

Fayrous said...

Sungguh pun kecil-kecilan, majlis ini sungguh meriah. Tahniah dan syabas kepada semua yg terlibat terutamanya AJK2 yg bertungkus-lumus menjayakan majlis ini dan yg telah memuat naik slide utk tontonan semua. Pengorbanan anda sungguh mulia di sisi Allah SWT.