Wednesday, August 11, 2010

PROGRAM IHYA RAMADHAN 1431H

5 comments:

Umi Nurul said...

Alhamdulillah, sempena bulan Ramadhan yang penuh keberkatan, MRSM Kopu penuh dengan aktiviti bagi mengimarahkan bulan yang mulia ini...jadi janganlah kita membawa pemikiran anak2 kita jauh menyimpang dari matlamat program ululalbab dengan memandang serius perkara2 remeh yang boleh meracuni fikiran anak2 kita...sebenarnya kita pun tak mampu nak adakan program untuk anak2 kita sendiri selain daripada bercakap kosong yang tiada berkesudahan...

abi qurrati said...

ya betul saya sokong, orang nak syor dan cadang memang senang, tapi nak melaksanakan, Allah saja yang tahu betapa susahnya, macam-macam rintangan. Cubalah buat program yang tersenarai tu kat rumah masing-masing, anak2 jadi peserta, boleh ke tak?

ABU LUK LUK said...

NAMPAKNYA RAMAI JUGA IBUBAPA YANG MEMAHAMI STRESS GURU....KALAU SEMUA MACAM NI BEST JUGA. INI TAK...KENA JALAN SIKIT DAH NAK MARAH...HEHEMRSM GEMENCHEH JALAN KAKI 1 KM PERGI SOLAT JUMAAT ..TAK MARAH PUN..SEBAB DIA FAHAM. MULA2 MEMANG MARAH ABIS TU DAH COOOL HILANGLAH MARAH.
KALAU ADA IBU BAPA YANG SOKONG DAN JAB-JAB SIKIT CIKGU BARULAH GURU2 NAIK ANGIN(SHEH).

Umi Nurul said...

Sebagai ibubapa, kita sepatutnya mengenali hati budi anak2 kita sendiri. Pada saya anak saya lebih terdidik di sekolahnya berbanding di rumah apatah lagi di bulan Ramadhan ini dia dipertanggungjawabkan sebagai imam muda di luar kopu, siapa sangka...syukur alhamdulillah, semuanya ketentuan Allah s.w.t, kita hanya mampu berdoa dan bertawakkal, Allah jua yang menentukannya!

Dann said...

Jlg g solat Jum tak bawa beg beratlah Abu Luk Luk. The point is punish the culprit not the pupils!