Friday, January 6, 2012

Selamat Datang Pelajar Tingkatan 4

Program KIKS akan bermula pada 9hb Januari 2012. Pelajar -pelajar dibenarkan pulang ke MRSM pada petang 8hb Januari. 

4 comments:

pljrtgktn 4 said...

salam ust..sye nk b'tanyakan satu soalan ust...boleh x kalau saya melapor diri pd hri isnin 9 hb pagi ust...perhatian ust amat dihargai...

Anonymous said...

Program KIKS tu singkatan utk program apa?

Pelajar Tingkatan 4 (2012) ~ Anda semua adalah generasi pertama MRSM Ulul Albab. Anda telah buktikan mampu memperolehi {GPM including BA (1.083) / GPM excluding BA (1.025)} utk PMR tahun lepas.

Sila buat yg terbaik semasa SPM tahun 2013 nanti dgn "mengalahkan" ~ jika tidak kesemua 6 MRSM PKP ... "tumpaskan" sekurang kurangnya 1 MRSM PKP.

We as a parent firmly believed that you all CAN ... insyaAllah

Anonymous said...

KIKS adalah kursus soft skills, singkatan utk Kemahiran Insaniah dan Kemahiran Subjek.Kita akan kemahiran-kemahiran dan tools yang perlu utk proses pembelajaran yang berkesan. Kursus ini akan berjalan selama lebih kurang 3 minggu.

Anonymous said...

macamana pelajar yang tidak berjaya ingin membuat rayuan dan diberikan perhatian..kalau nak diikutkan siapalah akan menolak tawaran MRSM Ulul Albab.boleh berikan jalan tak sebab anak anak adalah kain putih yang perlu dibentuk dan ditarbiah sebaik mungkin..tetapi kalau tak diberikan peluang bagaimana anak yang telah cemerlang hendak menyerlah..tolong berikan pendapat dan pertolongan terima kasih ustaz