Wednesday, January 16, 2013

misra : ice breaking 3







7 comments:

Anonymous said...

Seronoknya dapat tengok gambar anak-anak kami di sini. Ceria! Terima kasih webmaster

Anonymous said...

Saya rasa pelajar putra tingkatan 1 2013 yg mendiami Blok A terutama tingkat bawah akan lebih ceria jika bilik dicat semula(yg dah penuh dgn vandalism)dan tandas yg kotor(tak sesuai dgn imej ululalbab serta tandas yg tak berpintu. Mereka juga rasanya lenih gembira jika dibuat tempat yg memudahkan mereka membasuh pakaian.padang permainan dan kemudahan sukan dibaik pulih, barulah selari dengan Transformasi negara.

abuhannan said...

Tahniah.. Semoga program yang dilaksanakan dapat mengeratkan lagi silaturrahim antara pelajar MRSM ulul albab. Sebagai ibubapa, kami mengharapkan agar abang/kakak yang senior membantu kami menjaga adik-adik yang baru kenal alam persekolahan peringkat menengah.. Harapnya jangan ada budaya nakal yang boleh merosakkan akhlak kerana anak-anak semua adalah harapan agama, bangsa dan negara..

zaleha said...

Tahniah dan ucapan syabas atas kerjasama semua pihak dalam melancarkan dan menjayakan urusan kemasukan pelajar ke maktab ini.

Sebagai parent, saya amat mengharapkan agar anak-anak di mrsm ini akan menjadi anak-anak yang memiliki sahsiah yang terpuji dan berketerampilan.

Anonymous said...

Terima kasih dan tahniah pengurusan pendaftaran kemasukan dan penglibatan ibu bapa semasa kemasukan ke asrama. Kami merasa amat gembira dan memberi ruang kepada anak menyesuaikan diri di bilik. Saya bersetuju dengan pendapat ibu bapa di atas dan berdoa anak2 d mrsm ceria, bantu membantu, bersemangat. Harap-harap abang kakak dn guru2 dpt menstabilkan emosi anak2 yg belum stabil dan membantu mereka supaya lebih ceria dan semangat.
Terima kasih dan sentiasa menghargai pertolongan warga mrsm ulul albab..

Anonymous said...

tahniah kepada admin..kalau boleh upload gambar pelajar puteri banyak2..hilang rindu dapat tengok anak2..

Anonymous said...

permulaan sekolah asrama, waktu paling mencabar bagi anak-anak yang baru berpisah dengan ibubapa, teruskan memberi sokongan, moga kekal di sini, keluar menjadi hafiz dan elajar cemerlang